25/04/2019

Datum:
Tijd:

Publiekspresentatie ‘My New Home’

Op 25 april vindt om 20.00 uur de publiekspresentatie plaats van het project ‘My New Home’, met muzikale omlijsting van bewoners van het azc.

Migratiemuseum Heerlen en Vrolijkheid Heerlen dagen op 24 en 25 april 8 jongeren woonachtig in azc Heerlen uit om een presentatie te realiseren met het thema ‘My New Home’. Op 24 april werken de jongeren o.l.v. kunstenaar Manny Dassen en coördinator Vrolijkheid Heerlen/docente kunsteducatie Moos Pozzo aan twee lichtinstallaties waarmee zij het thema ‘My New Home’ en zichzelf verbeelden. OP 25 april presenteren ze hun werk aan u!

Stichting de Vrolijkheid is een netwerk van kunstenaars, musici en andere creatievelingen die investeren in kinderen en jongeren in ruim 30 azc’s in het land, waaronder ook in Heerlen.