Migratiemuseum Heerlen ‘on the road’

Het Migratiemuseum Heerlen begon als een persoonlijke ode maar ontwikkelde zich gaandeweg tot iets dat het beste te omschrijven is als ‘een beweging’: een groeiende groep mensen en organisaties in Limburg en daarbuiten die zich op een andere manier tot het thema migratie en samen leven willen verhouden.

Ons interesse- en werkgebied heeft zich na de sluiting van het tijdelijke museum in Heerlen organisch verplaatst naar Venlo en omgeving waar op dit moment de uitdagingen in het omgaan met arbeidsmigratie het grootst zijn. In samenwerking met het Limburgs Museum werken we daar aan een vervolgproject met vele belanghebbenden.

Via onze Facebook pagina houden we u graag op de hoogte van ons ‘Museum On the road’!